Kjøpsvilkår

Vilkår & Betingelser

Bedrift navn:

  • Ehabesha
  • Org nr. 931799851

Kontakt informasjon
Telefonnummer: 004746257934
E-post adresse: ehabeshastore@gmail.com
Juridisk adresse: Oslo, Norge

2. Priser

Alle priser vises i Norske kroner og er inkludert MVA. I handlekurven ser du totalprisen inkludert alle avgifter.

 

3. Betaling

Betaling for tjenesten må gjøres ved bestillingstidspunkt, med mindre annt er avtalt.

4. Frakt

Leveringstiden er normalt 2 til 14 arbeidsdager (hverdager), avhengig av hvilken tid på døgnet bestillingen gjøres, og om varene er på lager.

4.1 Leveringsmetoder

Vi leverer varene med Bring og Postnord. Leveransen skjer direkte til den adressen du har angitt ved bestilling.

4.3 Skadede varer og reklamasjonsrett

Når du mottar din ordre, er det viktig å sjekke varene for skader eller feil. Skulle varen være skadet eller ødelagt, kan du kontakte oss via ehabeshastore@gmail.com  for videre instruksjoner.

5. Angrerett

Som kunde har du rett til å heve kjøpet innen 14 dager etter at du har mottatt varene. Angreretten utløper etter 14 dager fra den dag du har mottatt varen. Hvis du har bestilt flere produkter, men de leveres hver for seg, utløper angreretten fra den dag du mottar den siste varen.

Fristen innebærer at du har 14 dager fra den dagen du mottar varen, til å informere oss om at du angrer på kjøpet ditt. Du kan sende en e-post til ehabeshastore@gmail.com.

Vi kan dessverre ikke godta retur på salgsvarer eller gavekort.

Du kan ikke angre kjøpet ditt ved å nekte å ta imot/hente ut pakken din uten å gi oss beskjed.

Se også forbrukerrådet eller lov om fjernsalg.

5.1 Delvis returnering

Det er mulig å kun returnere deler av en ordre, selv om varen(e) er del av en større bestilling.

Vær oppmerksom på at vi ikke tilbakebetaler fraktkostnader knyttet til delvis returnering.

5.2 Ingen angrerett

Noen type varer kan ikke returneres. Lett bedervelige varer som mat, mel, krydder. Spesialtilpassede produkter som spesialbestillinger eller personlig tilpassede varer. Personlig pleievarer, for eksempel skjønnhetsprodukter. Ta kontakt hvis du har spørsmål eller bekymringer om din spesifikke vare.

5.3 Varens stand ved retur

Angreretten kan kun benyttes dersom varen kan returneres i originalemballasjen, og er i samme stand som da du mottok den. Du har rett til å åpne pakken og prøve produktet, men varen må ikke benyttes utover dette.

For å starte en retur kan du kontakte oss på ehabeshastore@gmail.com . Hvis returen din blir akseptert, sender vi deg en returfraktetikett, samt instruksjoner om hvordan og hvor du skal sende pakken. Varer som sendes tilbake til oss uten først å ha bedt om retur vil ikke bli akseptert.

5.4 Tilbakebetaling ved heving av kjøp

Vi vil varsle deg når vi har mottatt og inspisert returen din, og gi deg beskjed om refusjonen ble godkjent eller ikke. Hvis godkjent, vil du bli automatisk refundert på den opprinnelige betalingsmåten. Husk at det kan ta litt tid før banken eller kredittkortselskapet også behandler og posterer refusjonen.

Ved heving av et kjøp tilbakebetales beløpet så snart som mulig, og senest 30 dager etter at vi har mottatt varene i retur.

6. Personvern, sikkerhet og personopplysninger

I forbindelse med bestillingen, godtar du at vi lagrer og bruker følgende informasjon om deg:
Navn, adresse, telefonnummer og e-postadresse.

Vi lagrer og deler den informasjonen som er nødvendig for å kunne levere varen til deg.

[Hvis du deler kundens informasjon til andre selskaper, kan du her oppgi hvilken informasjon samt til hvem.]

Vi jobber bare med databehandlere i EU og/eller land som kan gi opplysningene dine tilstrekkelig beskyttelse. Den ansvarlige databehandleren for [Angi nettbutikk url] er [Selskapets juridiske navn].

8. Cookies

En cookie er en tekstfil som sendes fra et nettsted til datamaskinen der den er lagret enten i minnet (session cookies) eller som en tekstfil (tekstbaserte informasjonskapsler). Cookies brukes til å lagre logg-inn eller handlekurven mens du surfer rundt på ulike nettsteder. Hvis nettleseren din er satt til å ikke akseptere cookies, vil du ikke være i stand til å gjøre noen ordre på nettstedet vårt. Du kan enkelt endre dette i innstillingene til nettleseren din. Vær oppmerksom på at vi ikke bruker cookies for å lagre personlig informasjon om deg.

9. Force majeure

Særlige omstendigheter som ikke er under menneskelig kontroll som for eksempel krig, omfattende arbeidskonflikt, blokade, brann, miljøkatastrofe, alvorlig infeksjon som hindrer partene å oppfylle sine forpliktelser, kan frigjøre en part fra forpliktelsene. Slike unntak gjelder under forutsetning av at handlingen ikke kan utføres under disse betingelsene. Ved utøvelse av Force majeure skal den andre parten straks varsles om omstendighetene.

9.2 Endring av kontrakt

Med mindre annet er avtalt, har vi ikke rett til å endre vilkårene for et salg etter at salget er utført.

9.3 Klager

Ved klage, vennligst kontakt oss på ehabeshastore@gmail.com

9.4 Tvister og lover

Norsk lov skal gjelde for alle kjøp gjort under disse vilkårene. Tvister om kjøp under disse vilkårene skal utelukkende behandles av en Norsk domstol.